عکس | عید سعید غدیر خم در استان اردبیل
کد خبر: 3987314
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

عکس | عید سعید غدیر خم در استان اردبیل

به‌ مناسبت عید سعید غدیرخم مراسم جشن و سرور در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار و احسان و اطعام علوی در بین عاشقان امامت و ولایت طبخ و توزیع شد.

عکس | عید سعید غدیر خم در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، هفتم مردادماه، مصادف با ۱۸ ذی‌الحجه، به‌مناسبت عید سعید غدیر خم، مسئولان قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و سادات دیدار و از تلاش و ایثارگری آن‌ها در ۸ سال دفاع مقدس قدردانی کردند.

نور افشانی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر، پخش بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم، اجرای عقد اخوت و عصر شعر ولایت در مهدیه اردبیل از جمله برنامه‌های برگزار شده به مناسبت عید امامت و ولایت در شهر اردبیل بود و به همت آستان قدس رضوی، گروه‌های مردمی، هیات جامعه‌الحسین، موسسه خیریه و مرکز نیکوکاری ائمه اطهار(ع) هفت هزار و پانصد پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد.

در گرمی هم بمناسبت عید غدیر مراسم جشن و سرور برگزار و در ادامه رزمایش کمک مومنانه بسیج سازندگی سپاه این شهرستان با مشارکت کمیته امداد تعداد ۶۹ فقره جهزیه و ۱۵۰ بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرد.

همزمان با عید غدیرخم حوزه علیمه المهدی(عج) مشگین‌شهر نیز اقدام به طبخ غذا و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند کرد.

برگزاری مراسم و جشن خودرویی با حضور اقشار مختلف مردم بمناسبت عید غدیر خم در شهرستان انگوت و خلخال نیز برگزار و بیش از ۳۵۰ پرس غذای گرم در بین اهالی توزیع شد.

همچنین به همت بسیج شهری امام خمینی(ره) خلخال در قالب کمک مومنانه بیش از ۲۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و اقشار محروم محلات شهر خلخال توزیع شد.

بمناسبت دهه امامت و ولایت، به همت گروه جهادی شهیدسلیمانی و ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان نیر و پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ۳۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان و مستمندان توزیع و در منطقه توریستی بولاغلار نیر هم جشن غدیر برگزار شد.

در بخش ارشق هم ۷۰۰ پرس غذای گرم با همکاری بنیاد علوی و گروه جهادی پیروان ولایت شهرستان مشگین‌شهر در بین اهالی روستاها توزیع و مراسم گرامیداشت این عید فرخنده نیز در مصلی نمین برگزار شد.

انتهای پیام
captcha